طبق آمار بدست آمده ازصنعت آب،محققان به این نتیجه رسیده اند که بخش قابل توجهی از بطرى هاى آب معدنى، از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و از کیفت لازم برای نوشیدن نیز برخوردار نیستند. بنابراین برای نوشیدن آب باکیفیت و اطمینان از سلامت اون، استفاده از دستگاه های تصفیه آب مطمئن ترین گزینه است. در این مقاله به معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

شرکت تایوانی سی سی کا

CCK یک شرکت تصفیه آب تایوانی است که از سال 1985 فعالیت خود را آغاز کرده است. تمرکز اصلی این شرکت تولید و توزیع سیستم های تصفیه آب است. محصولات CCK توسط شرکت ها و مصرف کنندگان در تایوان و کشور های خارجی استفاده می شود. محصولات CCK شامل فیلترهای آب، نرم کننده های آب و سیستم های تصفیه آب می باشد.به طور قطع می توان گفت برند CCK یکی از معتبرترین، بزرگترین و همچنین قدیمی ترین برند های دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. علاوه بر آن این دستگاه توانایی حذف کلیه ناخالصی های آب تا یک ده هزارم میکرون و حذف نیترات و نیتریت و سختی آب را دارا می باشد.

برخورداری از استانداردهای جهانی 

علاوه بر آن دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا از  استاندارد های جهانی FDA, WATER QUALITY, CE, NSF برخوردار می باشد. البته باید توجه داشته باشید که از نام این برند در دستگاه های مونتاژ داخل با کیفیت های متفاوت استفاده می شود و برای خرید نمونه تایوانی آن باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.درصورتیکه قصد خرید نمونه ایرانی این برند را داشته باشید اینجا را کلیک کنید.

شرکت کانادایی آکوا جوی

شرکت تصفیه آب کانادایی آکوا جوی شرکتی است که در زمینه تصفیه آب تخصص دارد. آنها طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند که می تواند برای بهبود کیفیت آب در خانه یا محل کار شما استفاده شود. برخی از خدمات ارائه شده توسط Joy Aqua Canadian شامل فیلتر کردن آب، تصفیه آب و صرفه جویی در آب است. همچنین روش های آنها برای حذف آالینده های مضر و بهبود کیفیت آب طراحی شده است.

برند تصفیه آب لایف واتر

الیف واتر یک برند تصفیه کننده آب در سطح جهان است که متعهد به ارائه با کیفیت ترین محصوالت تصفیه آب خانگی در بازار است. کمپانی الیف واتر که در سال 2006 تشکیل شد، مقر آن در کارلزباد کالیفرنیا است. فناوری تصفیه آب Water Life از ترکیب اختصاص ی کربن فعال، میکروارگانیسم ها و مواد معدنی برای حذف ناخالصی ها از آب استفاده می شود. محصوالت تصفیه آب الیف واتر در بیش از ۰۶ کشور جهان توزیع می شود.

شرکت تصفیه آب کنزو

اگر به دنبال یک شرکت تصفیه آب ایده آل هستید که بتواند خدمات تصفیه آب با کیفیت بالا را به شما ارائه دهد، بهتر است از خدمات شرکت تصفیه آب کنزو استفاده کنید. این شرکت به دلیل تخصص خود در زمینه تصفیه آب شناخته شده است و قادر به ارائه خدمات به مشتریان در سراسر ایالات متحده می باشد. محصولات این شرکت ساخت کشور تایوان است که به همراه یک سال گارانتی طلایی و خدمات مادام العمر و برخورداری از استانداردهای NSF,FDA,CE,WQT به مصرف کنندگان گرامی ارائه می شود. اگرخواهان یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت و با دقت عملکرد بالا هستید میتوان به جرات گفت که دستگاه تصفیه آب کنزو میتواند بهترین گزینه ها برای خرید آب شیرین کن خانگی باشد. در صورتیکه قصد خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب کنزو را دارید، اینجا را کلیک کنید.

دستگاه تصفیه آب مولتی جوی

مولتی جوی یک دستگاه تصفیه آب است که تلاش می کند آب را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد. هدف Multijoy ارائه آب سالم و تمیز برای همه، صرف نظر از اینکه در کجای جهان هستند، است. Multijoy یک برند قابل اعتماد برای تصفیه آب است و محصولات آنها هم در فروشگاه های آنلاین و هم در فروشگاه های فیزیکی موجود است. برای خرید دستگاه تصفیه آب مولتی جوی اینجا را کلیک کنید.

دستگاه تصفیه آب پیورلاین PURE LINE

شرکت تصفیه آب PURE LINE یک شرکت متخصص در ارائه فیلترهای آب با کیفیت بالا می باشد. فیلترهای این شرکت برای حذف طیف گسترده ای از آلاینده ها از جمله سرب و سایر فلزات سنگین، باکتری ها و ویروس ها طراحی شده اند. پیورلاین از پمپ 125PSI با 24v قدرت بهره میبرد كه بسیار كم مصرف و بى صدا عمل میكند و عملكرد فوق العاده اى دارد. همچنین دستگاه تصفیه آب پیورلاین از ممبران ١٣ لایه فیلمتك بهره می برد که جزو بهترینها می باشد. برای خرید نمونه مونتاژی این محصول اینجا را کلیک کنید.

شرکت تصفیه آب کره‌ای هیوندای

شرکت تصفیه آب هیوندای یک شرکت کره ای است که در زمینه تولید و فروش سیستم های تصفیه آب فعالیت می کند. این شرکت در سال 2002 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از شرکت های پیشرو در تصفیه آب در جهان تبدیل شده است. این شرکت انواع سیستم های تصفیه آب از جمله سیستم های خانگی و سیستم های صنعتی را تولید می کند. این شرکت همچنین انواع محصولات تصفیه آب از جمله فیلترها، سیستم های فرابنفش و سیستم های تصفیه دی اکسید کلر را ارائه می دهد. برای خرید این محصول با کیفیت از فروشگاه زلال آب اینجا را کلیک کنید.

شرکت تایوانی آکوا پرو

Aqua Pro یک شرکت تصفیه آب تایوانی است که فیلترها و دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت بالا تولید می کند. آنها طیف گسترده ای از محصولات از جمله فیلترهای آب، دستگاه های تصفیه آب و سیستم های تصفیه آب را ارائه می دهند. محصولات آکوا پرو مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند و دارای ضمانت نامه هستند. به همین علت خیلی زود از رقبای قدیمی خود مانند سافت واتر پیشی گرفتند. به همین علت بسیار سریع نه تنها در کشور تایوان بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفتند. تا جایی که امروزه این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین صادر کنندگان دستگاه های تصفیه آب به شمار می رود.

شرکت تایوانی فلکس تک

Flextech یک شرکت تصفیه آب تایوانی است که فیلترهای آب و سیستم های نمک زدایی با کیفیت بالا تولید می کند. آنها طیف گسترده ای از محصولات  تصفیه آب خانگی، پارچ، شیر آب و سیستم های RO را ارائه می دهند. هدف Flextech ارائه آب با کیفیت برای همه است و آنها سخت تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولاتشان مقرون به صرفه باشد و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب با برند فلکس تک یکی از با کیفیت ترین و مطمئن ترین برند ها در جهان و همچنین بازار ایران محصوب می گردند.

شرکت تایوانی تانک پک

شرکت تصفیه آب تانک پک تایوانی یک شرکت پیشرو در صنعت تصفیه آب است. این شرکت دارای تجربه ای غنی در فناوری تصفیه آب و دارای قابلیت قوی در تحقیق و توسعه است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات تصفیه آب مانند فیلترهای دستگاه تصفیه آب و مخازن آب را تولید می نماید. محصولات این شرکت به کشورهای زیادی صادر شده و جوایز بسیاری را نیز کسب کرده است. علاوه بر آن محصولات کمپانی معتبر تانک پک تایوان که بزرگترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که تولیدکننده مخزن های دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می باشد در سایزهای مختلف تولید می شود که دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی NSF می باشد.

شرکت تایوانی پیوریکام

Purecom، یک شرکت تصفیه آب تایوانی می باشد که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات تصفیه آب را ارائه می دهد. محصول شاخص این شرکت Purecom Aqua 600 است، یک دستگاه تصفیه آب که در از بین بردن طیف گسترده ای از آلاینده ها از جمله باکتری ها، ویروس ها، مواد شیمیایی و فلزات سنگین موثر است. Purecom همچنین انواع دیگری از محصولات و خدمات تصفیه آب را ارائه می دهد، از جمله Purecom Aqua 20، یک دستگاه تصفیه آب که تنها در از بین بردن 20 نوع آلودگی موثر است، Purecom Aqua 40، یک دستگاه تصفیه آب که در از بین بردن 40 نوع آلودگی موثر است. و Purecom Aqua 80، یک فیلتر آب که در از بین بردن 80 نوع آلودگی موثر است.

شرکت آمریکایی پیور آکوا

شرکت تصفیه آب Pure Aqua American یک شرکت پیشرو در تولید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب است. این شرکت از سال 1978 خدمات تصفیه آب با کیفیت را ارائه می دهد. این شرکت دارای تیمی از متخصصان مجرب تصفیه آب است که متعهد به ارائه بهترین خدمات تصفیه آب ممکن به مشتریان خود هستند. این برند ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا تولید می شود. این شرکت طیف گسترده ای از خدمات تصفیه آب را ارائه می دهد. این خدمات شامل تصفیه آب، بازیافت آب و نرم کردن آب می باشد. خدمات فیلتراسیون آب این شرکت برای حذف ناخالصی ها و سموم از آب طراحی و  همچنین برای بهبود کیفیت آب بهینه شده است. همچنین خدمات نرم کننده آب این شرکت برای کاهش سختی آب طراحی و پیاده سازی شده است.

برند تصفیه آب سان شیان تایوان

برند تصفیه آب Sunxian تایوان از سال 1985 تولید و فروش سیستم های تصفیه آب را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تاینان، تایوان است و در بیش از 50 کشور نمایندگی فروش دارد. برند تصفیه آب سان شیان انواع سیستم های تصفیه آب از جمله سیستم های (POU) را ارائه می دهد. سیستم های POU این شرکت قادر به حذف انواع آلودگی ها از جمله باکتری ها، ویروس ها و فلزات سنگین هستند. همچنین فیلترهای تصفیه آب این شرکت توانایی حذف رسوبات و آلاینده ها را از آب دارا می باشند. گفته می شود که محصولات آنها قادر به حذف بیش از 99.9٪ از تمام باکتری های موجود در آب و سایر آلاینده ها هستند و آنها را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال پیشرفته ترین و موثرترین راه برای تصفیه آب خود هستند.

شرکت تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب خانگی سافت واتر محصول کشور تایوان است. همانطور که می‌دانید کشور تایوان در حال حاضر محصولاتی بسیار با کیفیت روانه بازار می‌کند. در این میان می‌توان به سافت واتر اصلی یا همان سافت واتر تایوانی اشاره کرد که به جرات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر نیز دارای فیلتر ممبران با توان بسیار بالا در تصفیه که ساخت کشور آمریکا است، می باشد. توجه داشته باشید که برند سافت واتر نیز همانند برند سی سی کا در حال حاضر با کیفیت های مختلف در ایران مونتاژ می شود و برای تهیه نمونه اصلی آن لازم است که به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

شرکت ویتنامی پرایم واتر

Prime Water یک شرکت تصفیه آب ویتنامی مستقر در هانوی است. این شرکت دارای مجموعه ای از محصولات تصفیه آب از جمله اسمز معکوس، ضد عفونی UV و رسوب گذاری است. Prime Water شبکه توزیع گسترده ای در ویتنام دارد و در بسیاری از شهرهای بزرگ حضور دارد. این شرکت به دلیل ارائه محصولات تصفیه آب با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی شهرت دارد. فن آوری های پیشرفته تصفیه آب پریمیر واتر به آنها اجازه می دهد تا به نتایج برتر در حذف آلاینده ها و تضمین کیفیت آب دست یابد. تجهیزات و امکانات پیشرفته این شرکت تضمین می کند که تمام مشتریانش بالاترین کیفیت آب را دریافت کنند. شما میتوانید با شرکت زلال آب تماس بگیرید تا در مورد خدمات دستگاه تصفیه آب و اطلاع از ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی پرایم واتر شما را راهنمایی کنند.

برند تصفیه آب EKOTEK

EKOTEK یک برند پیشرو در تصفیه آب با تعهد به مراقبت از محیط زیست است. محصولات آنها بر اساس آخرین فناوری ها ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که آب با کیفیت بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی ارائه دهند. محصولات EKOTEK در طیف گسترده ای از ظرفیت ها متناسب با نیازهای خاص شما در دسترس هستند. دستگاه تصفیه آب اکوتک EKOTEK خانگی دارای مجوزهای بهداشتی مربوط به NSF، Water Quality و FDA است. فناوری اسمز معکوس Reverse Osmosis به کار رفته در این محصول قدرت بالایی در حذف حدود ۹۹ درصدی ذرات ناسالم و عوامل بیماری زای موجود در آب را دارد. این توانایی بیشتر به خاطر فیلتر ممبران RO دستگاه است که قادر به حذف آلودگی های آب می باشد.

در این مقاله به معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در جهان و بازار ایران پرداختیم. بنابراین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد دستگاه ها های تصفیه آب به فروشگاه اینترنتی زلال آب مراجعه نمایید و یا برای دریافت مشاوره ی خرید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید تا شما را برای خرید مناسب ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با بودجه و نیازتان راهنمایی نمایند.